Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, January 24, 2011

Kenangan 2010

Ya Tuhan.... nmpknya 2011.... bukan semakin rajin m'updatekan blog tapi semakin malas la plak. Sedih la plak tgk rumah aku nie.... bersawang. huhu. Kebetulan hari nie aku cuti.... jadi sebelum Jan. 2011 menutup tirai.... aku gagahkan la jugak menaip. Tapi tu la.... x de sori menarik pun nak cerita.... life aku biasa2 jer. Nak stori pasal apa la ek... Memandangkan tiada apa yg menarik..... meh aku nak kongsi kenangan 2010 yg aku x akan lupa.





Percutian aku ke Langkawi.... hmm.... x ingat dlm bulan berapa.... Mac kot.... bercuti gan my small family..... best tp yg x best.... percutian nie 100% disponsor oleh aku..huhu... kopak



Yang atas nie.... kat Gem Beach Resort Pantai Batu Rakit, Kuala Trengganu.... makanan kat resort nie sedap



Yang atas nie plak..... Primula Hotel, Pantai Batu Buruk, Kuala Trengganu.... breakfast die not bad la



Yang atas nie plak..... Tasik Kenyir..... mmg cantik... rasa x nak balik.... oh ya... utk kakitangan kerajaan bawah persekutuan.... katanya ada chalet yg boleh disewa kat Tasik Kenyir nie.... booking melalui internet


Memang best la percutian kat trengganu tu.... aku gi gan kawan.... byk tempat yg aku gi sebenarnya.... Tamadun Islam.... Muzium Trengganu.... hmm...byk la.... sampai aku rasa... kat Perak pun aku x beria menjelajah cam gi Trengganu nie... huhu

hmm..... apa lagi ek nak stori..... no idea..... oh ya... jap.... aku nak tepek something


Jue Aziz II
Pada peminat jue "LBS" thx support me & komen2 yg diberikan di cari.com(forum tv) terutamanya pd missgirl,vee168 & yg lain2 ;) Thx atas penilaian anda & proud of u guys coz pandai menilai bakat seseorg artis tu & xpersonal kami.Sbg artis..kami perlukan fans yg supportive mcm ni!Lots of ♥ JUE AZIZ..muahhhh!

hmm..... apa kena mengena tulisan di atas gan aku.... sebenarnya sapa yg mengenali aku kat cari tentu tahu nama yg aku gunakan kat sana...huhu... Sejak menonton citer Janji Kekasih.... aku telah terminat sgt gan lakonan Jue Aziz.... tp lakonan pertama die yg aku tersuka sebenarnya Cerekarama Intan Sayang Manja tp masa tu... tak la segiler la nie... kebetulan plak lepas Janji Kekasih bersambung plak gan drama Lagenda Budak Setan (LBS).... mmg minat giler la..... lagipun novel LBS mmg novel kegilaan aku zaman aku blajar dulu.... lagipun... yeah.... lakonan Jue Aziz semakin menunjukkan peningkatan.... Oh ya... bercakap pasal tulisan bertanda biru tu.... tu yg nak stori sebenarnya..... la nie mmg aku selalu lepak kat forum cari yg khusus bercerita pasal drama LBS..... saje suka2 menjadi pengkritik x bergaji kat situ....hehe.... & mmg x sangka la rupernya Jue baca sampai la bile Jue post komen kat atas dlm facebook die.... mmg terkejut la & after that.... Jue pun join kami kat forum cari walopun x selalu masuk tp mmg aku hargai la usaha die tu utk bersama fans.... Thanks Jue

hmm.... apa lagi ek... yg menarik sepanjang 2010.... hmm.... x ingat la plak.... tp last year mmg kuat berjalan la.... this year..... x tahu lagi.... mmg every year..... aku akan cuba usahakan utk bercuti gan my small family tp tu la... kena simpan duit dulu. Hmm... harap2 rezeki aku murah tahun nie.... eh.... hari nie dgr citer duit tunggakan pelarasan gaji masuk....best2... & moga aku dimurahkan rezeki dpt kenaikan pangkat tahun nie.... amin..... tetiba dok teringin kalo kena keje kat kota kinabalu.... best jugak kan.... boleh gi pulau sipadan..... teringin sgt nak gi ke situ...hopefully..... aku akan sampai gak kat pulau tu.... Sipadan..... wait for me.

No comments: