Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, January 1, 2011

Gud bye 2010 & welcome 2011

Pejam celik.... pejam celik... 2010 dah pun menutup tirainya.... berubah lagi tahun...hmm...usia makin meningkat..huhu.... Aku x pasti apa yg menarik sepjg 2010. Biasa2 saje kecuali 2010.... mmg aku byk berjalan.... dr perlis sampai ke johor, negeri2 pantai timur.... pahang, trengganu & kelantan.... sabah sarawak je yg aku x sampai....

2011....hmmm....x tau apa perubahan yg akan berlaku.... aku mmg x ada azam pun....byk gak apa yg aku rancang x menjadi.... jd malas dah nak merancang.... cuma harap 2011 akan lebih baik dr 2010.... dr segi kerjaya.... kehidupan peribadi dll lagi lah. hmm... k...setakat ini... malas nak menaip dah...hehe...nmpk benar x de perubahan sikap kan...haha. daaaa 2010.

No comments: