Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, January 27, 2011

Baby

haha.... hari nie aku cam budak sekolah..... tertunggu-tunggu pelumba basikal Le tour De Langkawi lalu kat depan ofis aku.... ye la... nak kluar x leh..... takut jem.... baik layan LTDL kan. Meriah gak la coz budak2 kolej komuniti kat seberang ofis aku dok terjerit-jerit sementara tunggu pelumba2 tu. Asal ade kenderaan lalu depa dok sorak termasuk la nyonya kayuh basikal... hehe... hampeh.... nasib baik aku duk terperap kat ofis pg tadi.... kalo tak.... gan aku sekali kena sorak kot...hehe...Dah petang baru kluar..... nak tepek gambo LTDL.... aku punyer wayar usb.... ntah mane la plak. hmm.... lagipun... aku bukan nak stori pasal tu pun.... tapi sebaliknya tentang baby.... Baby???? hehe...

Aku terjumpa nie kat FB..... rasanye nie antara filem yg bakal Jue Aziz lakonkan pd tahun 2011.... tapi belum shooting lagi. Aku doa moga filem nie sukses coz aku rasa tentu Jue pun betul2 m'harapkan filem nie berjalan lancar sperti yg dirancang..... nmpknya dr segi gambar nie.... kite mesti boleh agak yg jue akan memegang watak utama..... gambar nie utk pertama kalinya bile aku tgk.... ia terus telah menarik perhatian aku..... & trus menjadi backgorund laptop aku...huhu.... cantikkan... aku rasa ia agak seni. Entahlah.... aku mmg suke..... tak pasti suke sebab apa.... mungkin sebab jue.... mungkin sebab gambar itu sendiri..... mungkin sebab ada kesenian pd gambar tu ataupun mungkin sebab aku hepi coz impian aku nak tgk Jue jadi heroin dlm filem bakal jd kenyataan bile filem nie sukses..... atas sebab tu la..... aku harap sgt filem nie akan sukses... aminnnn
sori la... kebelakangan nie.... aku mmg byk bercerita psl Jue Aziz.... aku betul2 suke lakonan die.... Janji Kekasih....antara drama terbaik aku rasa.... lgpun rasanye Jue semakin fokus skrg.... insyaAllah kalo keadaan nie berterusan.... aku percaya setahun dua nie nama & lakonan die akan semakin menjadi sebutan..... tp Jue pun harus menjaga diri dia sedikit.... x terlibat dgn segala kontroversi murahan.... itu juga doa & harapan saya. Aminn

No comments: