Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, June 16, 2010

Citer aku

Terlalu banyak stori mori tentang perkara yang tidak berkait dgn diri aku kebelakangan nie dlm blog nie..... hmmm..... tu la kan.... aku pun x tahu apa tujuan aku buat blog nie...... bercerita ttg hal org atau sebenonye bercerita ttg diri aku. Hmm.... dr zaman sekolah.... aku rasa kawan2 aku menganggap diri aku nie seorg yg perahsia. Jadi keterbiasaan tu mmg payah nak ubah..... walopun la nie.... aku mmg membuka ruang utk org lebih kenal siapa diri aku yg sebenarnya. Itupun kalo ada org nak kenal la kan...hehe....perasan..... tp aku mmg sorang yg perasan pun...haha...just kidding.

Ok.... berstori mori pasal diri aku sebenonya.... x de yg best pun.... tu yg malas nak tulis kat sini tu. Lagipun aku nie sorang yg pemalu.... huwahhhhhhhh.....harus angkat bakul bocor.... kepala lepas....kaki masih pijak kat tanah...ahaks.... Tapi tu la dlm malu2..... masih gan selamba badaknya.... beraksi di sebelah gambo di bawah ini.... Tapi sori ek.... saje je aku tak nak letak gambo tu kat sini coz aku takut nanti uols dok tgk muka aku je. Kesian lak kat si lisa surihani tu.....kuang...kuang....kuang


Nak tau kat mane aku ambik gambo kat atas tu...... sebenonye aku ambik gambo tu kat TGV KLCC.... haha...bermakna tercapai ler hasrat aku nak tgk citer tu utk kali ke2 nyer. Edak ler aku gi kl semata-mata nak tgk citer tu..... kebetulan mmg aku gi kenduri kawin seseorg kat kl tu..... dia tu anak angkat seorg kakak yg aku sewa bilik masa dok kl dulu tapi anak angkat die tu panggil aku kakak..... jadi camno tu ek.... aku pun konfius gak....hehe. Apa2 pun kami dah mcm satu keluarga la beb..boleh kata 90% life aku kat kl tu mmg bersama gan depa... sedih lak biler kakak tu yg aku panggil kak ani.... nangis2 peluk aku & suruh aku tido kat rumah die. Mak die yg aku panggil nenek pun camtu gak.....peluk2....cium2 aku. Hmm.... aku plak tersewa hotel coz anak sedara aku nak ikut aku ke KL. Lagipun aku fikir tentu keluarga kandung si Adi (anak angkat) ramai menumpang kat rumah kakak tu. Kalo korang jadi aku...camner ek..... betul ke tindakan aku tu.... hmm..... aku x suke ada perasaan rasa bersalah kat org coz ia buat aku asyik teringat. Apa2pun Selamat Pengantin Baru untuk Adi & anne. Moga berkekalan hingga akhir hayat. Amin.



Hmm...... bercakap pasal gi kl..... Nie gambo hotel tempat aku duduk.... hehe...bilik air die best..... besar. Sampaikan aku rasa aku lebih banyak ambik gambo kat bilik air dari ruang lain....hehe...hampeh.






Aku dok hotel tu 2 hari..... tak de aktiviti sangat sebenonyer... selain gi kenduri....gi tgk movie.... Killers..... Lagenda Budak Setan..... Kecoh Betul (nie.... anak sedara aku yg beria nak tgk)..... Prince of Persia. haha...giler kentang.... x penah buat camtu... sebenonyer malas nak drive kat kl yg byk kete tu... aktiviti paling best...tgk movie je la.... pastu gi shopping kat Jln TAR & area Masjid India. Ambik ko..... apalagi.... aku dah terbeli 10 pasang kain & sempat gak sambar satu handbag kat Sogo.... isk...isk... tu yg maleh nak gi KL tu. Leh timbul penyakit lupa daratan aku nie. huhu.
Sebenonyer kan... aku mula2 ingat nak join reunion kengkawan sekolah masa form 1 - 3.... duk asrama masa kat Tg Malim dulu. Depa buat kat One utama. Tapi disebabkan dah lama giler aku tak gi area sana..... takut lak kalo tersesat. Lagipun disebabkan terlampau bizi.... aku terlupa nak booking dulu gan member yg duk urus hal reunion tu. Jadinya setakat tgk gambo je la. Lama giler berpisah gan depa coz bile masuk form 4... aku dah pindah sekolah lain. Mmg nakal giler la..... masa sekolah kat Tg Malim tu.... teringat zaman kena tulis surat minta maaf gan cikgu Rozita sebanyak 100 ayat pasal gi kluar beraya pakai baju biasa.... pastu teringat insiden tertangkap kes adik angkat...abg angkat...kakak angkat & terpaksa dok kat dewan makan sampai kul 2-3 pagi bile cikgu Rozita & cikgu Fuad tak puas hati gan result periksa yg byk merosot & cikgu cakap sumenya berpunca pasal dok berangkat.... masa tu siap kena ugut tido kat court badminton.... yg x tahan...tukang intai dr tingkap asrama pun dok sama berjaga gan kami yg ditahan kat dewan makan masa tu...huhu.... pastu insiden perang mercun time hari akhir sebelum cuti raya bila budak asrama lelaki dok serang asrama pempuan gan mercun.... siap menyorok bawah katil pasal mercun tu mmg dpt masuk ke dlm dorm melalui jaring2 ruang udara..... masa april fool plak...sapa yg tido awal....ada yg buat dajal masukkan garam dlm mulut.... pastu tgh malam budak asrama lelaki serang asrama puteri gan simbah air teh o kat tingkap asrama puteri.... terpaksa tarik katil ke tengah takut tilam gan cadar kena air teh o.... pastu ada budak laki masuk bilik air asrama puteri & bukak penutup kolah sampai terdgr bunyi air kluar.... nak x nak....terpaksa kluar dari dorm utk tutup kolah tapi budak laki dah tunggu kami kluar dorm pasal nak simbah kami gan air teh o. Yg paling haru masa tu.... kebetulan masa tu kami ada sukan sekolah.... budak asrama muka layu2 tak cukup tido time kawad sukan coz berjaga.... paginya budak lelaki terkantoi kena denda dik cikgu Fuad. Masa april fool gak.... jemuran cikgu Rozita kena gantung kat dewan makan.... sume org dok gelak..... belum lagi cerita Cikgu Umi yg kami panggil cikgu Bedah dpt hadiah katak time april fool.... hmm.... mmg macam2 la kenangan kat Tg Malim.... mmg nakal giler... aku rasa kalo setakat Lady in Black dlm novel Lagenda Budak Setan ataupun kumpulan anti perempuan si Kasyah tu mmg kalah.

No comments: