Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, December 30, 2009

Selamat Tahun Baru & Selamat Berazam Baru

Tinggal sehari nak sambut 2010...... good bye 2009..... x sangka cepat masa berlalu. Tak tahu ler apa yg aku buat sepanjang 2009 nie....... aku pun x ingat samada aku ada buat azam tak masa awal tahun 2009 hari tu....huhu.... Apapun tahun 2009 sesuatu yg akan aku kenang coz aku berjaya gak menamatkan pembelajaran aku gan jayanyer setelah macam2 yg aku lalui. Utk 2010..... aku tak tahu apa yg ingin aku capai....tapiiiiiiii....hmm.....aku berazam nak beli rumah. Cuma agak keliru sikit utk memilih lokasi.....maklumlah kerja aku nie.....mungkin kalo ada rezeki lebih....kena plak pindah.... skrg nie kemungkinan besar nak beli di kawasan ipoh.... tapi x pasti samada nak guna utk duduk...sewa atau mungkin biarkan jer. Dan disebabkan azam nak beli rumah nie..... aku kena hold dulu azam nak sambung study walopun member2 dok ajak. Harap2 nyer apa yg aku azam tercapai.... yg lain...tunggu la dulu. Aku malas nak memikir. Tapi disebabkan rumah tu sesuatu yg penting...jd nak x nak kena gigih la berusaha utk mencapainya. Kalo beli biler dah tua nanti..... susah plak nak buat loan. Betul tak?

Untuk semua........selamat tahun baru & selamat berazam baru. Moga kita sama2 mencapai apa yg kiter inginkan. Amin.

No comments: