Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, December 14, 2009

Yeah..... Malaysia gi final

Haha..... tetiba kan. Lame aku x update blog. Malas ya amat..... asyik taip suku jalan pastu dok lepak..... camner ler aku nak siapkan cerpin yg aku dah buat setakat page 2 tp asyik x bergerak muka surat nyer tu. Tapi kena maafkan la..... 2 - 3 menjak nie aku mmg x sihat..... sore pun ala2 Ella..... serak2 kering..... mahunyer x kering..... kering tekak aku dok batuk. Nasib baik ler ada gak kluar sore...... minggu lepas lagi teruk...... sampai aku call customer..... die ingat aku main2 telefon..... aiyoooooooo. Nasib badan. Eh.... panjang plak merapu meraban aku nie..... sebenonyer aku nak taip sikit jer...

Tadi aku layan bola kejab..... itupun masa game ke2 pasal excited dgr Malaysia dah jaring 1 gol..... tapi biler aku tgk jer game ke2..... aiyooo....buat jantung aku dub dab jer. Lagipun aku selalu rasa...... biler aku tgk jer selalunyer mesti kalah... tak kira la games apa....badminton ke.... apa2 la.... dan nak dijadikan citer..... laos dpt sumbat 1 gol.... hik...hik....trus aku tutup tv. Dapat tau result malaysia gi final nie pun biler aku masuk kat cari...huhu..... Apa2 pun aku hepi Malaysia dpt gi final Sea Games..... Malaysia boleh..... hik2...tetiba.... Hmm..... teringat masa aku keje kat pj masa dolu2.... merasa la jumpa budak2 bola nie biler depa cedera masa main & buat claim. Kenangan............

No comments: