Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, December 28, 2009

Aku ingin diam di sini

Tetiba aku rasa cam nak feeling jiwang hari nie...... so layan kepala jiwang aku nie kalo nak rasa nak muntah hijau...huhu

aku ingin diam di sini
aku ingin diam di sini
sendiri dan mengasing
untuk tidak menyakitkan
untuk tidak melukakan
untuk tidak disalahertikan
gerakku....caraku.....kataku
kerna aku tahu hatiku
atau mungkin
itu memang kekuranganku
yang menjadi kebencian
dan aku tidak pernah tahu
lalu
mungkin diam ini
memang yang terbaik
untuk kita
mencari bahagia yang sendiri
menghapus segala luka.....kesakitan dan kebencian
yang tidak pernah terniat
kulakukan padamu
tapi pastinya
aku memang bukan insan sempurna
yang tidak pernah melukakan
yang tidak pernah menyakitkan
untuk tidak layak dibenci

No comments: