Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, January 5, 2009

adeh........ selera makanku setinggi gunung everest

Adeh........ sempena tahun baru nie...... aku tak tahu ler samada mmg azam tahun baru aku ker........ataupun mmg otak aku memerlukan oksigen yg byk utk aku buat assignment....atau aku pun dah terjangkit penyakit makan sesajer.....hehehe.... dr sapa la tu ek......entah kenapa selera makan aku cam menggila terutama malam nie..... erk.... mlm nie je ke...huhuhu....aku teringin nak makan macam2 uols padahal tadi baru jer aku melantak 2 ketul ayam tandoori. Gigih tu aku membakar ayam tu sendiri...... kebetulan sebenonyer ada ayam mentah dlm freezer aku tu & siang tadi.... aku entah kenapa masa kat pasaraya kat tempat aku nie..... tangan aku tercapai lak perencah ayam tandoori tu..... sedap gak perencah segera tu...... rasa cam nak gi bakar lagi ler beberapa ketul ayam yg aku dah peram tadi tu.....huhuhu. Punya byk aku makan hari nie..... siang tadi my boss belanja makan.... apa ek nama menunyer..... tak reti ler tapi yg pasti isi2 ikan, sotong, ketam & udang yg direbus dan dicicah gan apa ek..... cam kuah rojak buah..... erk...... mmg sos rojak buah tapi punyer ler kreatif bos aku tu...... gi suruh akak cleaner kat ofis aku tu rebus isi2 ikan, udang, sotong, ketam macam2 rupe lepas tu makan gan sos rojak tu....... sedap uols sos rojak tu cam sos rojak yg popular kat pekan rabu alor star tu la aku rasa...... yummy....yummy..... Alamak cakap pasal isi ikan, udang nie sume nie aku teringat ler steamboat kat johnny....... sedap uols sos steamboat kat situ. My fren yg chinese pun puji sos steamboat kat johnny tu sedap..... aku makan masa kat queensbay penang. Aku tgk kat kinta city, ipoh pun ade ler johnny tu....... hmm..... biler nak gi makan kat johnny lagi ek? Adeh....cam perutku ini mintak diisi lagi ler. Hmm.... rasanyer ada sup krim cendawan segera tu ler kat dalam peti sejuk aku tu..... lama giler aku tak makan sup krim cendawan tu.....eh.. ye ke...... alamak..... baru 3 minggu lepas aku gi makan kat pizza hut....heeeeee...... nampak beno penipunyer.... ahaks. Tapikan aku sebenonyer lama gak stop x makan sup krim cendawan yg dlm tin tu coz masa aku keje kat pj dulu ofis aku dekat giler gan sebuah kilang yg popular gan product nie.... aku x selera pasal aku tgk pekerja die ramai di kalangan ca ya nun alif yg udah berumur & baju depa pun nampak kotor2 ler jugak..... penggeli gak aku nie tapi biler dah pindah nie...... aku pejam mata jer ler...hehehe. Jgn kate aku sombong uols..... aku rasa sume sykt yg jual benda2 yg berkait gan makanan nie mesti pastikan pekerja die jaga tahap kebersihan...... kalo x nanti org x lalu makan... betui x korang????




Apasal ek????..... aku rasa ruper ayam tandoori yg aku bakar sendiri tadi lebih ngancam dr yg nie....huhuhu...perasan






steamboat..... yummy...yummy


Cam aku cakap tadi..... steamboat kat johhny tu mmg sedap..... gambo nie ada lah buktinyer masa aku & kengkawan aku dok melantak kat situ..... gambo sebelum makan x de ler uols.... kami ala2 gelojoh x sempat nak ambik gambo....hehehe
Gambo mushroom soup??? uols emajin ler teman dok menghirupnyer sendiri....huhuhu

No comments: