Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, January 6, 2009

Tarian poco poco

Entah mimpi apa ler gamaknye pempuan2 kat ofis aku nie tetiba jer dorang leh terfikir nak buat kelas tarian poco poco + aerobik masa lunch. Aku dah ditugaskan membawa cd player ke ofis..... ada yg kena bawak cd poco poco gan lagu2 rancak utk aerobik. Senior Exe kat ofis aku tu lak dah bersedia nak jd cikgu........ Bersemangat tul die..... katanyer die dulu seguru aerobik gan si salima af4 tu...... dulu si salima tu gemuk tapi sebab aerobik die leh kurus...... tu ler pasal beria die dok bagi semangat kat kami kat ofis......hari jumaat nie dah nak start dah.......adeh...... adakah cam ruper cikgu linda jasmin nanti???? One two three four.......hehehe. Tak dpt aku bayangkan. Aerobik tu penah ler aku join dulu..... lama dah..... lebih dr 4 thn dah rasanyer. Tapi yg aku prasan ler....... habih jer kelas aerobik...... perut aku lapo giler........ apalagi melantak je la keje aku. Tu yang x tahan tu. Camner ler aku buleh terjebak sekali lagi nie. Mau perut aku bukan makin mengempis tapi........ biar ler ayat tu aku simpan utk aku jer.huhuhu. Tak koser.

Tapikan yg paling aku tak lalu sekali....... tarian poco poco nie ler. Gigih aku dok melayan youtube dok nak tgk ruper tarian nie. Apa ke her nyer....... cam tarian mengedik jer aku tgk. Adeh...... mau terseliuh pinggang aku rasanyer. Aku nak gelak nie korang. muahahaha. Apataknyer aku dok bayang ruper aku menari tarian poco poco nie. Eeeeeeeeeee......... buruknyer.



Teman dah cuba dok ngeliat2kan pinggang teman dok ikut tarian yg penari2 nie dok buat. Rasa2nyer teman cam kena standby tukang urut ler.....huhuhu

No comments: