Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, January 26, 2009

buat tajuk sendiri buleh

Lama x berjenguk rumah aku nie...... bizi beberapa menjak nie...... kalo x bizi sebab keje.....bizi sebab belajo ler..... apa lagi. Tapi aku rela gitu..... maklum ler kalo bab keje nie.....bile aku bizi, maknenyer aku ada keje. Sian gak bile dgr..... ada yg kena buang keje...... pastu tu kena paksa bercuti..... kalo gaji jalan....ok ler jugak..... industri perkilangan yg paling terasa buat masa nie terutama barangan elektronik.......dgrnye IT pun terkena gak..... industri lain tu mungkin lambat sikit terutama pengeluar brg keperluan. Harap2 x de sapa antara pembaca kat rumah aku nie yg terkena tempias kegawatan ekonomi kali nie sampai kena buang keje bagai. Coppppp...... ada ke yg baca kat rumah aku nie....hik3..... ala2 blog syok sendiri namanyer.



Hmmm......... nak stori apa ek...... byk benda nak stori sampai aku jadi blur...huhuhu. Tu ler bahana lame beno x berupdate rumah nie. Aku nak stori pasal hal aku dulu ler. Entah ler...... cam kena seru plak...... tetiba tahun baru nie..... aku bersemangat lak nak jaga kesihatan bagai.... x tau ler kalo setakat hangat2 taik ayam jer.... tapi ini rupernyer ubat2 kesihatan yg aku telan tu. Itupun nasib baik ler..... masa hari selesa lepas masa aku teman ofismate aku gi ofis client, aku tak terpengaruh nak beli brgan herbalife. Kononnyer walo pun berat aku gan ketinggian aku tu ala2 ideal tapi tea die tu amat bagus utk buang toksin dlm badan. Adeh la...... ada jer depa tu ek nak suruh beli brg depa. Sian kawan aku....... kena promote giler2 coz badan die over sikit dari aku..... begitu jugak yg lainnyer...... kolestrol.... fat lah... entah apa lagi.... aku pun tak tahu.




Yg pil gan yg ada rasa kurma..... boleh ler aku telan dgn senang lenangnyer tapi yg gamat tu..... adeh ler...... seksa tekak aku..... nasib baik ade kolagen bagai....... menjadi pendorong aku utk menelannyer...huhuhu..... biasa ler dah nak mengertu nie.... hikhikhik.... Tapi balik kg beberapa hari lepas..... maleh ler plak aku nak ngangkut sumenyer....... ciri2 kepontengan udah ada ler korang.

Apa lagi nak crite ek..... ish.....malehnyer nak taip. K..ler. Stop kat sini. Apa2 pun enjoy gan lagu Rawan dr Azharina nie...... penyanyi yg penah dikatakan mempunyai sore gabungan misha omar dan siti sarah..... Sedap gak lagu nie. Jap sebelum tu...... sapa penah dgr full version lagu Riz Harus Ku Yang Pergi kat radio. Sampai la nie masih belum dpt dgr nie. Frust ler. Ada yg mmg x nak tgk Riz naik ker???? Mula aku nak fikir yg bukan2 nie.

No comments: