Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Saturday, June 28, 2008

Hari curang aku

Hari nie aku nak mengisytiharkan bahawa hari nie adalah hari kecurangan aku. hehehe. Penat seh jadi orang baik nie. Maka memandangkan aku malas nak jenjalan rasanyer dan nak melepak jer di rumah...... maka dengan ini aku nak mencuci mata dan telinga aku dengan sesuatu yang indah-indah dan hangat-hangat. Antaranyer lah...jeng...jeng... alamak...nasib baik VC I need to know - Marc Anthony tu tak leh nak pacak kat sini. Tak per aku tengah gigih nak cari yang versi konsert. Harap2 jumpe ler. Ada mmg ada tapi tak hot la plak. Tak best la. Tak per la. Layan Amr Diab dulu..... antara jejaka2 yang hot utk aku. Ngeh3. Aku dah mula nak menggatal.... menggaru nie. hahaha.



Amr Diab - Tamally Maak
(Apa2 pun.... aku nak cakap - Tamally maak, Riz)

hmm..... payah ler nak cari Marc Anthony dgn I need to know tu. Tak per ler.... layaaan suara seksi Marc Anthony cukup la yer. Lagipun VC nie comel ya amat. Suker giler aku.

No comments: