Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, June 27, 2008

Matahariku



Matahariku - Agnes Monica (OST Jelita)

Tertutup sudah pintu
Pintu hatiku
Pernah dibuka waktu
Hanya untukmu
Kini kau pergi dari hidupku
Kuharus relakanmu
Walau aku tak mahu

Berjuta warna pelangi
Di dalam hati
Sejenak luluh bergening
Menjauh pergi
Tak ada lagi
Cahaya suci
Semua nada beranjak
Aku terdiam sepi

Dengarlah matahariku
Suara tangisanku
Kubersedih kerna panah cinta menusuk jantungku
Ucapkan matahariku
Puisi tentang hidupku
Tentang ku yang tak mampu menaklukkan waktu

Ooh berjuta warna pelangi di dalam hati
Sejenak luluh bergening
Menjauh pergi
Tiada lagi cahaya suci
Semua nada beranjak
Aku terdiam sepi

Ooooh….oooh…….Dengarkan lah kata hatiku
Dengarlah matahariku
Suara tangisanku
Kubersedih
Kerna panah cinta menusuk jantungku….oh...oh
Dengarkan matahariku
Suara tangisanku
Kubersedih
Kerna panah cinta menusuk jantungku
Ucapkan matahariku
Puisi tentang hidupku
Tentang ku yang tak mampu menaklukkan waktu...oh...oh

Dengarlah matahariku
Suara tangisanku
Kubersedih
Kerna panah cinta menusuk jantungku


Lagu ni telah membuatkan aku bagaikan berada di dunia lain. Sungguh menusuk ke dalam hati aku. Harus ler aku tercurang dengan ko Riz….hahaha…. curang pasal suker ya amat terhadap lagu nie. Tak mampu aku nak tangkis rasa suker tu. Cume tahap suker aku belum ler sampai nak mengevote atau nak request lagu nie kat mana-mana radio pun. Ko punya pasal ler Riz….. huwaaaaaaaaaaaaa. Terpaksa aku tahan tangan agar tidak tercapai akal ku utk mengevote dan merequest lagu Matahariku nie. Semata-mata nak tengok lagu ko berjaya menjadi juara carta kat mana-mana radio. Nie jer ler pengorbanan yang aku leh buat untuk ko. Tapi memang ler..... aku sudah jatuh hati....jatuh cinta....jatuh rasa.....jatuh gedebuk biler dengar lagu Matahariku nie. Dan....dgn tanpa rasa segan silunyer aku mengalunkan suara aku yang cam buluh betung pecah nie untuk diperdengarkan kat orang-orang yang ader kat rumah aku nie. Nasib tak satu taman kan. Pastu siap genggam tangan letak kat dada cam Riz buat masa praktis nyanyi 11 jan masa kelas cikgu Fauziah Nawi.Eh....cam Agnes gak.Hahaha. Feeling terlebih aku. Dah....dah....makin melalut aku nie. Sah2 pening. Layaaaan.

No comments: