Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, December 26, 2007

Kepenatan

Sejak krismas sampai hari ni rasanya jadual hidup aku cam penuh je. Penat je rasanya.
Tapi.... sendiri gak yg cari, sendiri tanggung la. Pagi 25 dis., gi ipoh pasal ada discussion
utk assignment etika perniagaan. Dua org anak sedara aku ikut pasal depa nak balik kg.
Jadi aku offer utk htr depa sampai ipoh. Tapi disebabkan discussion pkl 3-4 ptg, so aku
cadang nak tgk anak halal. Tanya anak sedara & depa pun nak ikut. Apalagi pecut la psl
takut tak sempat. Aku kemudiannya decide utk tgk anak halal kat gsc ipoh parade psl
kat situ rasanya senang sikit nak dpt parking. Tapi bile sampai kat ipoh parade...huh...
hampeh gak. Mmg payah nak dpt parking. Jenuh pusing byk kali & akhirnya aku
berjaya parkingkan kereta aku di tempat yg x sepatutnya.hehehe. Bila gi kat kaunter gsc,
just nice. Anak halal start pkl 12.30 tghhari. Time tu baru jam 12 lebih sikit. So, aku gi speedy
pasal nak cari vcd mila masa konsert af5 tapi x de lak kat situ. So, patah balik ke gsc.
Sempat gak usha2 minyak wangi...hmmm...cam nak beli je. Normally time krismas, ada
offer utk minyak wangi. Tapi memandangkan aku baru je tukar ekzos kereta aku yg
bocor tempoh hari, jadi aku pun terpaksa kansel nak beli minyak wangi.
Lepas tgk anak halal, aku terus pecut g hantar anak sedara ke bus station pasal takut aku
lewat sampai kat rumah Hadzrin utk discussion nanti. Sampai rumah hadzrin, cam segan
lak nak masuk. Call siti tp rupenya tuan asp tu kat kedah la plak. Dia x join discussion coz anak sedara dia kawin. Lgpun dia dah nak pindah kl 27 dis ni. Hmm.... x dpt nak jumpe tuan
asp tu sebelum dia pindah kl. I'll miss u siti. Discussion ptg tu hanya ada aku,hadzrin, din dan zul. Hmm.. nampaknya aku sorang je pempuan kat situ. Opp... jgn salah paham. Bini hadzrin pun ada tp x join discussion tu la. Bini dia mmg baik & mesra. Diskus sampai pkl 6 lebih. Time nak balik, g singgah kat megoplek psl nak cari kotak utk simpan present utk sorang bernama M.
Pastu g drive thru mcd pasal dah kebulur sgt time tu. Maklum mkn time pg je td. Jadinya
sambil drive balik rumah, aku pun melantak fun fries. Jem la plak. Nampak mcm kat
plus highway pun jem, so continue je ikut jln lama. Aku sampai rumah dlm pkl 8 lebih. Penat
giler. Lepas ni aku nak crite pasal apa yg berlaku kat aku masa tgk crite anak halal. Jeng...jeng...jeng.... opp... cam azwan ali kat hitz 1 je

No comments: