Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, December 24, 2007

Baru nak blaja





Hmm.... tak tau nak tulis apa. Baru nak blaja benda2 ni sume.
Baca org punya cam best je. Tapiiiiiiii.......... bile buat sendiri,
cam tah apa2 je..ahaks. Gambar kat atas tu pun dah salah letak
la plak. Ngeh...ngeh...ngeh.... Nampak sgt baru blajar. Ok le...
nak story pasal gambar tu la utk first stori ni... Gambar tu aku
ambik kat fairle estate cameron highlands... aku g sana pasal
keje la.... kalo x, rasanya mau fikir 5 kali utk g sana. Bukan apa,
jalannya punya la dahsyat. Mau terkeluar segala isi perut aku.
Dah la aku kena naik lori... pasal x sanggup aku nak menjahanamkan
kereta kesayangan aku. Tapiiiiii tempat tu wa cakap lu.... mmg
cantik. Lagi2 bila tgk pokok2 teh yg menghijau dan di celah2nya
ada batu dan air yg mengalir. Tapi aku x sempat nak ambik gambar
kat situ pasal lori yg aku naik tu goyang sgt. Mau tercampak hp aku nanti.
Kan ke naya. Lagipun lupa lak aku nak suruh lorry driver berhenti jap
utk aku ambik gambar. Tapi nak bagitau korang la.... percaya tak...
kat tempat aku berdiri ambik gambo ni sebenarnya adalah ofis estat
ni. Dahsyat org putih ni. buat ofis tgh2 hutan rimba. Dari situ, leh nampak
kampung org asli tau. Eh... lupa, kat situ gak ada banglo milik pemilik
ladang ni kalo tak silap. Tgh hutan gak. Dahsyat kan.....





No comments: