Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Thursday, March 3, 2011

Morning

Wah.... pg2 lagi aku dah tulis blog... hehe.... terlebih rajin. Tapi sebenarnya aku agak hepi pasal.... hari nie last day aku berulang ke Ipoh pg2 coz ada course. Penat seh.... Lg pun keje berlambak kat ofis.... x tau ler bile dtg ofis jumaat nanti, mana satu nak mula dulu. Rasanyer sume penting. Tapi sesuatu yg aku agak suke drive dr tempat aku ke Ipoh tu..... pemandangan bukit bukau batu kapur yg cantik...... aku kan suke pemandangan alam..... Kalo uols suruh aku ambik gambar..... rasanye gambar yg aku ambik mesti gambar pemandangan yg lagi banyak...hik2.
Apa2 pun jiwa aku agak sentimental sejak semalam coz aku rindu pd seseorg..... huwaaaaaaaa..... Moga segala-galanya yg baik2 utk sume org yg aku sayang..... sukeeee & rindu.

No comments: