Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, October 27, 2010

Selamat ...........

InsyaAllah jika tiada apa2 yang menghalang.... lusa.... aku akan bercuti dgn sorang kawan ke Trengganu. Dah lama x ke Trengganu sebenarnya..... hmm... dah bertahun-tahun. Tapi aku x pasti dgn perasaan aku sendiri..... agak keliru.... suke tapi ada sesuatu yg aku risaukan. Tak tahu la..... sejak berapa menjak nie byk benar perkara yg x baik yg aku fikir & kemudian membuat andaian yg bukan2. Harapnya tiada apa yg buruk berlaku. Doakan yg baik2 utk aku yer..... dan harapkan pemergian aku nie akan ada kembalinya & semoga uols yg membaca atau terbaca blog nie pun baik2 saje. Dan utk itu.... terima la hadiah dr aku nie..... lagu For the rest of my life nyanyian Maher Zain. Antara lagu kegemaran aku..... membawa hati aku terbang entah kemana..... haha.... ayat jiwang..... ambik ko...hehe.

No comments: