Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, October 11, 2010

Jalan2

This month..... agak penuh gak aktiviti aku setiap kali hari cuti sabtu & ahad..... 2 minggu lepas gi bidong, kedah coz kawan aku masa sama2 study kat usm kawin pastu minggu lepas ex ofismate aku yg dah pindah ke pj branch (huhu...ofis lama aku) kawin gak... ramai betul org kawin bulan okt nie walopun belum cuti sekolah. Die org pasir mas bermakna aku ke kelantan la minggu lepas.... sempat bershopping kat rantau panjang.... byk gak la membeli belah tp lebih kpd barang2 rumah la kali nie. Beli periuk bagai cam la aku rajin beno memasak...huhu. Lepas bershopping kat Rantau Pjg, gi Kota Bharu coz dah booking rumah rehat tempat keje aku kat Renaissance Hotel. Best hotel tu.... breakfast die best... memang kenyang la....sampai x payah nak makan tengah hari.... kami cuma singgah makan laksa kat tasik raban, lenggong..... sedap giler laksa die. Sempat gak beli ikan pekasam kat situ yg kebetulan kluar dlm majalah 3 sebelum tu...huhu... trus beria kami dok cari ikan pekasam tu...hehe. Hmmm.... sebelum tu masa lalu Grik, terperasan Restoren Riz yg terletak menghala ke Lenggong selepas pekan Grik. Tapi restoren tu tutup, jadi x la menyinggah lagipun masing2 mmg still kenyang.


Tasik Banding



Keadaan bilik hotel yg berselerak..huhu



Sebahagian pemandangan bandar Kota Bharu diambil dr Renaissance Hotel

Hotel Renaissance, Kota bharu

Ok la... setakat tu jer.... hujung bulan nie insyaAllah aku akan bercuti ke Trengganu gan kawan.... bukan la byk duit tp sebab dah ada kemudahan, maka gunakan saje....betul tak??

No comments: