Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, September 6, 2010

Gambar2 dr Citer Janji Kekasih Part 2

Hmm...... citer Janji Kekasih dah habiskan. Camner? Puas hati? Leleh tak? huhu.... aku sampai serak suara coz menangis beria tgk episod akhir Janji Kekasih.... huwaaaaaaa.... sedih giler bile karina mati. Bile dok ulang tgk balik..... nangis balik.... aiyooo... harus kalo dikumpul bolehkan guna utk pinang anak raja hmm... ye la... nak pinang anak raja lingam pun belum tentu boleh...hehe. Apa2pun utk mengubat kerinduan..... meh layan gambar2 dr citer Janji Kekasih nie.


Syafikah ~ Anak Haji Safuan (Kakak Syah), seorg yg agak sosial & belajar di luar negeri tetapi telah insaf & balik ke Malaysia bersama rahsia masa lalunya


Saat Karina masih menjadi seorg minah rewang


Masalah keluarga ~ persengketaan kedua ibubapa Karina yg telah bercerai menjadikan Karina seorg pemberontak
Saat Syah menerima & membaca surat salam perkenalan dari Aliyah.... hmm... berani gak si Aliyah tu kan..... kalo aku x de la
Saat Karina mula sedar yg keseronokan berada di pusat hiburan tidak lagi memberi kebahagiaan kpd jiwa beliau yg kosong
Saat Karina tertangkap oleh pak jaga sebab balik lambat ke asrama
Saat Karina terbangun apabila terjaga dr mimpi yg menunjukkan yg beliau telah mati

Karina dinasihatkan oleh Aliyah supaya mendekatkan diri kpd Allah bagi mengisi jiwa beliau yg kosong


****** Gambar2 kat atas dr episod 2... nanti aku sambung balik. Penat gak buat benda nie ek... tp ini ler cara aku nak ubat rindu aku terhadap citer Janji Kekasih nie.

No comments: