Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Friday, May 21, 2010

Lagenda Budak Setan



Lagenda Budak Setan novel tulisan Ahadiat Akashah yg telah difilemkan atas tajuk yang sama dibintangi oleh Lisa Surihani, Farid Kamil, Nor Fazura ..... hmmm..sape lagi ek... aku pun tak pasti. Novel nie favourite aku suatu ketika dahulu.... nak tahu...Mulanya aku beli novel Budak Setan.... Budak Setan 2 hmmm.... Budak Setan 3 kalo x silap... lupa plak....sayangnya novel2 tersebut aku bagi orang pinjam & org tak pulangkan... geram betul. Akhirnya kerana betapa aku amat suke novel nie.... akhirnya aku beli novel Legenda Budak Setan yang mengabungkan kesemua novel tersebut menjadi sebuah novel yang agak tebal. Kalo dibaling & kena kepala mmg boleh benjol... tak pun pengsan...huhu. Apa2 pun versi filem nanti.... x tahu mcmana rupernyer. Apa2pun insyaAllah aku akan tgk.... apatah lagi Lisa Surihani yang melakonkan citer nie. Filem nie akan ditayangkan pd awal bulan Jun nanti. So.... marilah sokong filem Malaysia..huhu.


Tgk trailer citer Lagenda Budak Setan nie....cam sendu je kan. Harus la kena sediakan tisu atau sapu tangan camnie. Moga filem nie mendpt sambutan yg hangat. Good luck Lisa... go..go..girl.

No comments: