Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Tuesday, May 25, 2010

Bila Cinta OST Lagenda Budak Setan




Bila Cinta ~ OST Lagenda Budak Setan


Perasaan aku agak keliru setelah membaca sinopsis filem Lagenda Budak Setan. Hmm... agak sedih sebenarnya..... agak berlainan jalan cerita dlm filem dan novel. Walaupun aku faham....mmglah mustahil novel Lagenda Budak Setan yg agak tebal itu hendak dipersembahkan sebijik di dalam filem. Lagipun...hmm..... sememangnya terlalu pjg cerita cinta Ayu & Kashah & setelah segala cerita yg agak pjg itu... ia berakhir dgn suatu yg menyedihkan.

hmm....sebenarnya tadi aku buat sinopsis novel Lagenda Budak Setan coz nak bagi uols nilai sendiri apa yg membezakan filem LBS & novel LBS tapi sayangnye laptop aku ter 'hang' tadi pastu x sempat nak save. huhu. Jadi disebabkan teramat la pjgnya nyer.... aku malas nak taip balik. Apa2 pun harap vc OST LBS yg terbaru nie akan membuka pintu hati uols nak tgk citer nie coz aku pun dah makin x sabar nak tunggu 3 jun nie.... nak tgk citer nie. Lagipun aku rindu nak tgk lakonan Lisa Surihani selepas Adamaya. Hari tu x berkesempatan nak tgk Smerah Cinta Stilleto. Harap LBS aku x termiss.


No comments: