Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Monday, February 23, 2009

Beku

Hari nie aku ambik cuti coz kononnyer aku nak siapkan assignment aku. Kira assignment nie yang terakhir la utk aku bagi melengkapkan study aku. Tapikan...... apa yg aku mampu buat hari nie sebenonyer hanyalah bermenung depan laptop aku nie. Apa yg aku nak kluarkan tak kluar2 pun dr kepala otak aku nie...... adeh..... sumenyer membeku. Tak de idea. Sampai rasa sakit dah kepala aku nie. Harus kena tido awal cenggini. Tensen. Assignment nie patut mmg kena htr dlm minggu nie. Sepatutnyer bulan depan tapi penyelia aku mintak htr awal supaya leh buat amendment. Masalahnyer la nie otak aku membeku. Camner ek nak cairkan otak yg membeku nie??? Assignment nie paling penting sekali sebenonyer coz x de exam. Jadi lulus tak lulus paper nie bergantung sepenuhnyer pada assignment yg bakal aku siapkan nanti. Dan kalo aku tak lulus paper nie bermakna aku kena sambung 1 tahun lagi hanya utk paper nie. Oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkk. Ceh.......... konfiden jer aku paper yg lain leh lulus. K..... aku nak tido dulu. Nak hilangkan segala yg mengtensenkan kepala otak aku la nie. Tapi sebelum tu layan dulu lagu nie...... cam best lak lagu nie. Sesuai utk aku yg tgh tensen nie. Hilangkan..... hilangkan. Jgn aku sendiri yg hilang dah.



No comments: