Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Wednesday, May 18, 2011

Pangkor Mei 2011

Aku baru saje balik bercuti dr Pangkor... saje je nak hilangkan stress.... maklum la kebelakangan nie mmg byk perkara yg membuatkan aku stress. Tapi percutian nie semakin membuat aku rindu kat pangkor.... x puas... betapa indah & damainya Pangkor... Meh la tgk gambar2 yg aku ambik utk kali ini.... menikmati apa yg aku nikmati... huhu






Coral Island, Pangkor ~ seperti biasa aktiviti naik boat (Island hoping) & kali nie singgah kat Coral Island utk mandi manda.... pulau kecil tp cantik giler.... cuma sayang byk coral yg dah mati ;)


Pantai Pasir Bogak.... x jauh dr Coral Bay Resort, Pangkor.... tempat penginapan aku masa kat sana.... pemandangan masa sunset kat sini mmg cantik giler




Masih kat Pasir Bogak..... Susunan batu2 kat sini mmg cantik.... dlm beberapa tahun lepas masa aku pegi ke pantai nie.... batu2 nie ditenggelami air laut tp kali nie batu2 nie timbul... jd dpt la aku panjat naik atas batu2 kat sini.. suke sgt :)




Cantik tempat nie.... Coral Bay.... hmm.... aku x pasti apasal jrg bercerita pasal pantai nie berbanding pantai pasir bogak... pantai teluk nipah.... sedangkan bg aku pantai nie ada kecantikannyer sendiri.... & aku akan pastikan biler aku berkunjung ke pangkor lg.... tempat nie tak akan aku lepaskan






Pantai Teluk Nipah..... antara pantai yg popular di pangkor.. nmpknye semakin byk yg bakal berubah di pantai nie.... antara keaslian & pembangunan.... hmm... aku x tahu antara utk menyukai atau tidak perubahan yg berlaku di pantai nie skrg...

No comments: