Lagenda Budak Setan The Series Slideshow

Sunday, November 14, 2010

Shahir oh shahir

Kebelakangan nie disebabkan keje yg berlambak..... jadi hari cuti aku mmg nak rest betul2. Nak keluar ke pekan pun malas.... kluar rumah pun pasal nak gi pasar beli lauk..... pastu plak sis aku suruh aku gi ambik anak sedara aku yg balik dr kolej kat bus station. Masa kluar ambik anak sedara aku tu la.... baru la aku prasan rupernye ada xtiviti kat padang daerah kat tempat aku nie.... Bila baca banner..... aku prasan rupernya ada Hari Belia & Shahir AF8 jadi artis jemputan. Tak sangka la plak.... jd bila sampai kat rumah.... aku bagitahu kat kakak aku. Anak sedara aku gan kakak aku nak gi tgk.... jadi aku bawak la depa gi tengok.... Aku tak la beria sgt nak tgk coz aku segan sikit kat tempat aku nie..... ramai org kenal aku. Maklum la keje aku berurusan gan public. Masalahnya aku yg x cam mereka.... hehe. Lagipun selepas terminat kat sorang budak grik beberapa tahun lepas.... aku dah x berapa layan sgt AF nie. Tapi aku tau la pasal si Shahir nie, maklum la kg die pun bersebelahan bandar je gan tempat aku.... 20 ke 30 minit jer dt tmpt aku. Tadi pun.... aku rasa cam mak si Shahir nie ada datang sekali tgk. Kami sempat tgk satu lagu jer si Shahir nyanyi.... ye la... majlis tu start kul 2petang tp kami dtg dah jam 5petang.... camno tu...hehe. Masa si Shahir dok nyanyi tu.... aku suruh anak sedara aku ambik gambo..... Wah....gan konfiden sekali die ambik kamera aku tu & gi ke area pentas.... Aku tgk dr jauh jer...hehe. Bile anak sedara aku dtg balik.... tunjuk kamera tu kat aku..... hasilnya hampeh jer.... Satu pun tak de. Apa yg die ambik pun aku tak tahu..hehe.... Jadinyer x dpt la.... aku nak tepek gambar si shahir kat sini. Apapun masa dok tgk si Shahir duk bersalam gan penonton..... aku gan kakak aku sama2 tercakap..... apasal si Shahir tu cam lembut jer...hehe....kami sama2 gelak pastu. Aiyok...x sangka plak. Maybe sebab die nie jenis yg sopan kot.... tu yg nampak cam lembut. Dan masa si Shahir tu balik.... die naik kete warna putih x berbumbung.... tak prasan la kete apa.... agaknya tu la kete fair lady die yg penah exciden kat sungkai tu agaknya.... cantik la..... apapun aku rasa si Shahir nie mmg hensem tp kecik jer orgnyer.

2 comments:

ina said...

waaaaaaa jumpe shahir..
mak jeles..hehe

tesalah comment kat bawah tadi tu..kakaka

sweetyaya@sweetrussyaya said...

hehehe... kebetulan je qis...lagi pun die duta belia perak rasanyer... tu yg die ada tu... tp aku malu ler nak gi tgk dekat2... tgk dr jauh jer...